zondag 20 februari 2011

Zondag 20-02 een sporthal in Goirle

Tussen het klussen en shoppen voor de nieuwe woning van Fauve door moet er tijd voor ontspanning zijn: een rommelmarktje dus maar. De enige in de buurt vandaag was in een sporthal in Goirle en dat is hem dus geworden. De laatste keer had ik voor de jongens een Tarzan pop die zo een succes was dat we meteen over Actionman poppen begonnen. Ik zal wel kijken op een rommelmarkt zei ik nog. Volgens mij is het inmiddels vreselijk passé om die dingen te sparen want ik kreeg er op een gegeven moment nog gratis spullen van mee ook. Afijn, ik denk dat de jongens wel blij zijn als ze hun kasten in het nieuwe huis open doen en er staat al speelgoed in :-)



Vervolgens trof ik nog wat kleinigheidjes voor de jongens en twee medicijnkastjes voor Fauve (twee hoor ik denken, yup. Erg goedkoop en ik kon geen kleur kiezen).



Uiteindelijk waren er ook nog vorkjes met roosjes (die moest ik echt....) en een prachtig kopje van Paragon (okay, die natuurlijk ook). Daarna trof ik nog drie glazen etagere's in pasteltinten. Die kon ik niet laten staan en gaan dus naar Fauve. We krijgen alle nieuwe kasten wel vol :-)



Tijdens het ontbijt hebben we zitten googlen waar er vandaag een rommelmarkt was. Uiteindelijk vonden we de site van de organistor die alleen maar hier in de regio werkte, afijn, de kalender zit nu al stampvol.

1 opmerking:

  1. Owwwwwwww ikke wil ook!!!!!Zucht,dan maar naar de kringloop hier :)

    Leuke dingen,die etagieres zijn echt the bomb!!En dat kopje is een zware zucht waard...Nog even de vorkjes bekijken...

    Ow en twee medicijn kastjes,1 voor onze balzaal van een wc!!

    Ik gok dat Action man met open armen wordt ontvangen door beide!

    BeantwoordenVerwijderen