maandag 14 februari 2011

Zondag 13-02 een sporthal in Eindhoven

Op het internet ontdekt. 80 kramen stond erbij, dat is weinig maar de nood was hoog. We waren toe aan een markt na onze winterstop. En je weet nooit waar je een prachtige aankoop treft, toch? Een van de eerste dingen die ik kocht waren lintjes voor mijn cakepops (zie Contagiousblog) en wat poppetjes voor de boys. Vlak daarna trof ik een mooie rieten tas met leren banden. Mijn meest favoriete model markttas. De vorige was aan het eind van het seizoen gesneuveld dus dit kwam mooi uit.



Wat ik echt heel erg nodig had "hum, hum"" waren lepeltjes en vorkjes voor bij mijn high tea servies. Complete serviezen kan ik ook, indien het model mooi is en het volume groot, moeilijk weerstand aan bieden. Ik had mezelf echter beloofd niet meer alleen koffie/thee kopjes te kopen. Tenzij...
Tot ik bij een kraam een kopje zag staan waar mijn nekharen van overeind gingen, tsjinggggg. De mevrouw keek duur (vraag me dat niet uit te leggen, het slaat werkelijk nergens op). Toch maar vragen. Ze maakte een spontane deal voor de vier kopjes die er stonden. Ze mochten met me mee voor een prijs waar ik glimmende oogjes van kreeg. Van blijdschap om precies te zijn :-)Even later vond ik een mevrouw die haar lepeltjes en vorkjes waarschijnlijk de hele winter in de weg vond liggen want ook die gingen voor een prima prijs mee naar huis.



Op de weg naar de uitgang ontdekte ik nog een boek (vergeten op foto te zetten), twee nieuwe onderlakens voor de boys en een geweldige stoomstrijker voor Fauve. Yeehaa.



Op de terugweg in de auto nemen we al onze nieuw verworven schatten altijd door. Jules had dvd's, stropdassen en een overhemd. De enige variatie die we daar op aan gaan treffen is waarschijnlijk een boek :-) Bij de uitgang troffen we nog een flyer met een boel regionale sporthalmarkten in Eindhoven. Geen must maar een prima uitje als alternatief voor ons reguliere circuit. Inmiddels staat de kalender tot eind juni ieder weekend vol, hoeraaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten